Okyanusolmak 1bebe1meow ben vantilatöru kendi üstüme tutmuyorum. Ya havaya tutuyorum dönüyor. Ya da duvara doğru dondurmeden tutuyorum ordan bana geliyor. Şimdiye kadar bir şey olmadı 😄