Bebekveben 19+5 im . 16 haftalıkken yüzde 80 kız dedi doktorum ama detayliya girmedim daha bekliyorum o yüzden 😊 kızsa eğer mira düşünüyoruz
Bidemet 20+4 haftaya çarşamba detaylı ultrason günü 🙈🙈 suan bi şikayetim sıkıntım yok elhamdülillah ogluşumla,Hamza koymayı düşünüyoruz . Sadece beni aşırı sıcak basıyor yanıyorum resmen