Öncelikle sadece sağ tarafta hissediyorum normal mi ultrason da plasenta sol tarafta diyor sebebi bu olabilir mi hiç ama hiç solda hissetmedim bu güne kadar birde çok az hareket ediyor bir kaç hafta önce daha netti hareketi baya oynuyordu şimdi zorla durtersem ses tutarsam hafif oynuyor karnım sürekli top gibi toplanıyor yamuk oluyor özellikle uzanıp sırt üstü yatarsam 2.gebeligim ama oğlumda hiç böyle değildi baya hakaret ediyordu anlıyordum uyuduğu uyandığı anları şimdi kız bebek bekliyorum beni çok endişelendiriyor