fff9898- 34 haftalığım ağrılarım nedeniyle gece devlet kadın doğuma gittim çatı muayenesi yaptı ilk tedirgin oldum istemediğim halde bir sakıncası var mı çok şükür bir şey çıkmadı ama çatı muyanesi yapması korkuttu beni
Nisapoyraz4270 fff9898- geçen haftada benimde ağrım olmuştu gece gitmiştim bana da yapıldı 31 haftalıktım ozaman bi sıkıntı olmadı