Rabiangi Kontes001 bende 32 haftalığım 30 dan beri suyum fazla 8 olması gereken bi değer varmış benimki 9 çıktı şekerim var dikkat ediyorum ama yinede suyum birden arttı anlamadım nasıl olucak bilmiyorum
kzbnmsrl Glchan_34 merhaba bende 19 haftalığım su fazla dedi ama seker yüklemesini simdi yapmak istedi bende cok tedirginim sizdende istediler mi
Havvabaht 1 aydir ayni sikintiyi yasiyorum bendede su fazlaligi var hemfe cok fazlaymis tekrar perinatolojiye gonderdiler 31inde bidaha ayrintili utrasonla bebege bakilacak biobreklerinde yada yutmasinda bi problem var mi diye cunku gebelik sekeri cikmadi