Civcivlerinannesi yalnız ultrasonda benim bildiğim radyasyon yok.
Fetal doppler bahsediyor bence onuda yurtdışında cok kişi kullanıyor ki ondada radyasyon yok 😅 sadece ilk haftalar kalbi uzun dinlemiyolar yormamak icin sanırım ısı veriyordu hafif ama ilerisi icin cokda sıkıntı olucağını sanmıyorumki zaten bakarkende 30sn bile beklemeyip kapatıyodum sırf icim rahat etsin diye 😅 bende yurtdışında kalıyorum bence burdakiler cimri 😝 doktorum doğuma kadar 3 defa bakıyor extra istersen ücretli istediğin kadar baktıra bilirsin, genellikle sigorta karşılamadığı icin uzun aralar veriliyor