2727dfne Nasıl gidiyor varmı şikayetleriniz göbüşler cktı mı sezeryan olanlar 20 hafta sonra doguruyoruz 😄
Freefam 2727dfne yarin 18 oluyorum gobus cikti 6 kilo aldim suana kadar o biraz sikinti ama yemeden duramiyorum oglus cok yediriyor
Kader_cullu 2727dfne evet kız ikili testte doktor kız dedi geçen hafta da başka gittiğim doktor da kız dedi
irem0596 Yarın 19 haftalık oluyoruz. Göbek çıktı tabi de çok değil sanki aşağıdan daha belirgin. Orta kısım daha tam büyümedi
2727dfne Freefam maşallah baya almışsınız 😀 biz daha cinsiyet ögrenmedik salı gunu ögrenicez inşallah 🥹