Sakirtugce33 İyi akşamlar kızlar birşey soracam bilgisi olan varsa 28 yaşındayım 11 yaşında bir kızım 32 aylık kizim var 3.ye hamıleyim sezaryen le Doğum yaptım buda sezaryen olacak 4. Kez Bebek düşünmüyorum ki 4. Sezaryen zorlar benı kordon bagtama sezaryen sırasında yapılan işlem ama Günah olduğunu duydum günahsa aklımda cıkarıırm zaten araştırıryorum sizede sormak istedim bilgisi olan varsa diye çevrem de bağlatan var benimde kafam karışık 😊
bulutunannesi33 Bende sordm ama yastan dolayı olmuyor dedıler yanı dktr onermıyorm ben dedı 35den once
Sakirtugce33 bulutunannesi33 eş izin veririse imza yaparım dedi dr bende sordum da ben günah mi diye tedirgin oldum cnm
SevgibiR Sakirtugce33 günah değildir ya neden günah olsun üç çocuk var ztn aldirsan günah olur ama bu bir önlem