Biannebibebe Sadece Eren ismine karar verirsek eğer yanına ikinci isim düşünüyoruz. Onu da Eren Uras olarak düşündüm. Diğerlerini tek olarak beğendim sizceeee 🩵
Neslhnnn Oğlumun ismi Miraç çok severek koydum bu ismi 😍 ikinci oğluma hamileyim şuan bende isim bulamiyorum
Biannebibebe Neslhnnn seslenmesi kolay mı ya benim hiçç etrafımda yok tanıdığım da yok Miraç ilk olcak hem çok güzel hem acaba zor olur mu diyorum 😍
Biannebibebe Elif7723 Baran listemde vardı eşimin hoşuna gitmeyince eledik ama bence çok güzel bi isim ağır 🩵
Neslhnnn Biannebibebe hayır canım hiç zor değil aksine çevrem tarafından Miraç ismini çok seven oldu 🥰