6.hafta 2gunluk hamileyim bugün kahverengi akıntı geldi progestan ve ilacımı aldım şuan geçti korkulacak bişey mi bundan öncede düşük yaptım çok korkuyorum gene olur diye hep dua ediyorum başına gelen varmı progestan yutamiorum kusasım gelior alttan fitil olarak kullansam ne olur?