2 gün önce beta hcg baktırdım 100 çıktı reglim 1 gün gecikmisti. 3 gündür ara ara kahverengi lekelenmem var günde 1 2 kere oluyor bugün daha koyu kahverengi leke vardı. Devlette muayene olmak istemiyorum yarın tekrar kan testi vercem ama özelde muayene için pazartesiyi beklesem geç kalmış sayılmam dimi 🙄 bir yanım da korkuyor sizce ne yapmalıyım normal midir 3 gündür süren lekelenme