B_isik İlk çocuğumda görümcem kend bebek arabasını vermişti onu kullandık. Şimdi kendim almak istiyorum var mı önerebileceğiniz sağlam bi model? Baston bebek arabası sevmiyorum kontrolü zor oluyor
MorKelebek54 B_isik ben hel travel sistem bebek arabasini cok sevmisimdir tercihimde travel bebek arabasindan yana oldu. Oglum 2 bucuk aylik suan. Aslinda memnunum ama tek basima bi yere gitmek cok zor parca parca olsgu icin. Dolmusa vs binemiyorum pusetle. Esimle bi yere giderken rahst cunku kendi arabamiz var e esimde inerken binerken yardimci oluyo ama suan baston bebek arbaasi arastiriyorum. Alicaksan bence pusetli baston bebek arabasi al cidden travel cok zorluyo tek basina bi yere giderken🤦🏻♀️ ben hep travel sistem bebek arabasiycim ama zorluyo cidden
Eylul11 B_isik Bagi neo 2 aldım uzun araştırmalarım sonucunda. Henüz yeni geldi kullanmadık ama çok kaliteli ve şık bir bebek arabası . Hem travel olabilme , çift taraflı kullanımı, kaba olmayışı tek elle kapanıp açılması falan gayet iyi .
myavocado B_isik Kenya kraft aldık biz, puseti de var, puseti oto koltuğu olarak da sabitleniyor, bebek arabasına da takılıyor. Yenidoğandan itiberen kullanılabiliyor.
gktgmom B_isik huggy revo aldık travel sistem ama kolay açılıp kapanabiliyor aynı zamanda pusetide var ve çift yönlü kullanabiliyorsunuz daha kullanmadık ama memnun kalacağımızı düşünüyorum
Ayazmom___ Ben bugün aldım baby plus travel sistem 6700e gayet güzel ve fiyatıda çok iyi geldi e bebekten bakabilirsin indirim var
Zelihapekr B_isik az yer kaplaması ve kolay açılıp kapanıyor olması çok önemli markası ne olursa olsun. Travel sistemleri kullanmak zor oluyo.
Merve32- B_isik Bagi Neo 2 aldım ben de. Çok kullanışlı karşı komşum kullanıyor ordan tecrübeyle aldım. Ben daha kullanmaya başlamadım.