Oyku3005 ilk çocuğumuzu erken doğum ile kaybettik 2 sene korunmayı önerdi doktorlar. 2 sene doldu. 3-4 ay önce korunmayı bıraktık pcosum var çok düzensiz adetlerim 3 4 ayda sadece 1 kere adet oldum 1 kere de kahverengi lekelenme yaşadım 3 gün. Tayin zamanlarında olduğumuz için akışına bıraktım gittiğimiz ilde doktor falan bulmam lazım ovulasyon testi falan alırım olmazsa yine çatlatma iğnesi yaptırırız ( ilk hamileligim yumurta gelistirici hap ve çatlatma iğnesiyle olmuştu ) diye düşünmüştük. Bende göğüs ağrısı başladı ani hareketlerde kasık ağrısı vardı kremsi akıntım vardı. Bunlar genelde adet belirtilerim benim 10 gün geçti hala adet olmayinca bir test yapayım dedim kahverengi akıntının gelmesinin üzerinden 45 gün geçmişti nasıl olsa negatif diye düşünüyordum pozitif çıktı 2 gün sonra kan verdim 4000 çıktı değer hepimiz çok şaşırmıştık. Bu hafta doktora gittim vajinal ultrason ile 5+5 kese gördü