06fatma06 Merhaba kızlar 33+4 haftalık hamileyim 31 haftada 3 cm açıklığım vardı ciğer geliştirici vs vuruldum Şuan adalat ilaç kullanıyorum 6 saat arayla günde 4 adet içiyorum bu ilaç kaçıncı haftaya kadar kullanılıyor bilginiz var mı acaba
esdemiralay 06fatma06 Ben de burada bekliyim 30+4 teyiz günde iki doz atıyorum şuan doktor devam dedi
Civciv53 06fatma06 ben tedbir amaçlı 20. Haftadan beri nidicard kullanıyordum sabah akşam 34+2 oldum 2 gün önce bıraktırdı doktorum bana artık istediği zaman gelebilir diye. 36 da da progestanı bırakıcam ama magnezyum ve vitamine devam
esdemiralay 06fatma06 Amin canım.. Ama çok tedirgin olmuyorum yaa 30+4 teyiz.İnşaallah 5 hafta daha durursa sıkıntılı dönem geride kalır dedi doktor