Belginylmz Nihalkrc 8 günlükken tek bakmaya başladım tek olunca daha cesaretli oluyorsunuz daha iyi bakıyorsunuz emin olun
huysuz__ Nihalkrc 2 doğumumda da kimseyi çağırmadım, eşim babalık izninden sonra gece görevindeydi genellikle, kıyaslama yapıp kafa ütüleyenin yok, bık bık tavsiyeler yok ,bol bol dinlendim valla ..lohusalıkta en güzel terapi yalnız kalmak benim için 👍