Boesie bilerek bu soruyu sorduğunuzu düşünüyorum kaos yaratmak için ama yine de iyi niyetimle cevap vereyim size, herhalükarda biz hekim değiliz, tecrübe aktarabiliriz ama içebilirsin ya da içemezsin diyemeyiz, siz zaten izninizi almışsınız neden sorduğunuzu anlamadım. Eğer vicdanı açıdan soruyorsanız da herkesin hayatına saygı duyuyorum, ben de sigara ve alkol kullanıyordum ancak gebeliğimi öğrenince bıraktım. Yani empati için söyleyeyim, bir tek sizin canınız yok, ben de özlüyorum kız kıza şarap içmeyi, türk kahvesi yaptığımda yanında bir sigara yakmayı ama sabrediyorum, 8 ay olacak 2 gün sonra ve ağzıma ikisini de sürmedim. Kendimi aşerip yerlere atmıyorum ama evet iç geçirdiğim anlar tabi ki oluyor. Burda benim canımın çekmesinden daha değerli bir varlık var içimde ve ona bunu yaşatamam. Süreç bitince istiyorsanız her gün için.