sdkln 17 haftalık olduk bugün doktor karaciğer enzimlerimin yüksek çıktığını söyledi. Vitaminden olabilir onu keselim dedi 1 haftadır nerdeyse içmiyodum zaten ama yinede yüksek çıkmış günde 3 litre su iç iki hafta sonra tekrar bakalım dedi. Aynı durumu yaşayan varmı kızlar?
SevgibiR sdkln enginar bulun mevsimi de değil ama o düşürür benimki de yüksekti zor düştü ya 🤣 ondan kurtuldum şimdi tsh yüksek bı bitmiyor o nasıl duscek bilmiyorum
Elifft sdkln benimde o haftalarda yüksek çıkmıştı folik asit vitamin ağır geliyo bazen, doktorum bıraktırdı sonraki haftalarda yavaş yavaş düştü bi sıkıntı olmuyor yani korkmayın bende ilk telaşlanmıştım 😊
sdkln SevgibiR Bi bakıyım o zaman canım teşekkür ederim ☺️ İlk defa başıma geldi böyle bişey demekki olabilecek bir durummuş 😕
sdkln Haticemus Bende öyle yapcam artık bakalım inşallah düşer canım haplar yerine doğal beslen dedi kanım da düşük artık idare etcem bi süre 😕
SusamNur Elifft beni de rahatlattiniz bugün 117 çıkmış ALT çok moralim bozuldu kötü yorumları okuyunca doktorum vitamini bırak dedi yarın dahiliyeye gideceğim suyu az içtim o da etkilemiş olabilir inşallah vitaminden olmuştur