Ağrı seviyenizi tahmin edemiyorum tabi ki normal doğum yapmakta zorunda değilsiniz ama ben kendime şöyle telkin veriyorum belki sizin de işinize yarar.
İlk adet oldugumuzda çektiğimiz ağrı sonra ilk göğüslerimiz çıkarken yaşadığımız o ağrılar bir süre sonra alıştıkça çünkü engelleme şansımız yok normal gelmeye ve ağrı esigimizi yükseltmeye başladı . Hamilelikle birlikte her trimester döneminde başka bir ağrı çeşidi yüklendi bünyemize ve hepsi zaman gectikce artarak devam etti bu son trimester ve son ağrı grubu olarak bakmakta fayda var derin derin nefes alıp ağrıları karsilarsaniz bir süre sonra eskisi kadar acitmadigini fark edeceksiniz . Zihninizi başka şeylere meşgul tutup acıya odaklanmayın 😃😃❤️🧿🌸 normalde olsa sezeryane olsa açıdan kaçma şansımız yok hakkımızda hayırlısı