MerveBrn07 tadına baktım bende çok beğendim çok tazeydi. İsi yalitimli paketiyle birlikte gönderim sagliyorlar. Bir xe çikolataları ln yanında soğutucu jel koymuşlar benimkinde her ihtimale karşı erir diye. Ama erimemis sayfayla görüştüm benim ev çok sıcak oluyor diye. Buzdolabına koymayın beyazlar onun yerine size sogtucu jel gönderdik onunla dışarıda muhafaza edebilirsiniz dediler ben onu kullanıyorum hiçte erime yapmadı faydası oldu gerçekten