Toprak14 Geçen ay adetim ayın 18inde geldi, bu ay 2 gün gecikti idrar testi yaptım negatif acaba kan testi versem çıkar mı? Kan testi de bildiğim kadarı ile döllenmeden 7 ila 10 gün içersinde çıkıyor benim 13 gün oldu
Cimenn1223 Toprak14 2 3 gün daha bekle canm bende 2 3 gün gecikmeyle kan verdigimde regl olmuştum kan verdikten sonra negatifse boşu boşuna kan vermiş olma 2 3 gün daha beklersen senin icin dha iyi olur varsa da betan da artms olur
Yusufayazin__annesi Toprak14 bat 15 temmuz 16 baktırdım kan ve kaset test negatif çıktı canım bugünde yaptım kaset negatif beklemedeyim ayın 24 hastaneye gidicem normalde gününde olan biriydim hep
Can08 Toprak14 eğer gecikmen varsa belki yerleşmeden dolayı ağrı oluyor olabilir. Bi kaç gün daha gecikme olursa haftaiçi kan verirsen daha net sonuç alırsın. İnşallah gönlüne göre olur