Benim kadin doğum doktorumda her gece 2 adet yazmisti. Ama aile hekimim mecbur kalmadıkça hiç içme en azından 1 tane ic dedi.hic içmeden duramıyorum felaket bulantı oluyor 4.aydayim geçmedi hala.bende her gece 1 adet içiyorum yetiyor..gerekceside şu sonucta bu ilaç emiliminde ister istemez vücudu yoruyor mümkün oldugunca ilaç kullanmamak lazim demisti mantıklı geldi bana ama kullanıyorum 1 tane dediğim gibi