Arkadaşlar merhaba ben 26+5 haftalık hamileyim son zamanlarda en ufak öksürmede hapşırmada çok idrara sıkışık olmasam bile kaçırıyorum son haftalarda böyle şeyler olduğunu duymuştum ama 26 haftalık idrar kaçırmaya başlamak için erken mi değil mi yorumlarınız neler?