nur-can621 Evimi karıncalar basmış mutfak karınca dolu ilçeden merkeze gidip geldik bi baktım her yer dolu kaç saattir temizliyorum yok bitmiyorlar ağlamak üzereyim 3. Kata nasıl gelmiş bunlar tüm mutfağı elden geçirdim bozulan böceklenen bişey de yok 20 günlük bebekle bide karınca çıktı ağlıycam vallahi
tugce_snygt42 nur-can621 karıncaları takip et nerden geldiklerine bak ve geldikleri yeri yıka sabunla sonra da lavanta yağı dök linclemeyin ama de zarar vermek istemiyorum ama ne yaptıysam gitmediler son çare napim
Huray nur-can621 nerden geldiklerini bulup malesef karinca ilaci sıkman gerek anca öyle kurtulursun yoksa gitmiyorlar
Myrtle nur-can621 karinca jeli almistik. Geldigi yeri takip edip siringayla koselere sıkmıstik. 1 ay olmustur daha yoklar
pamuk34_ Geldikleri yeri bul ve tuz dök canım yada yuvasını bul elektrik süpürgesiyle yuvasını çek bende de oldu böyle bi çözüm buldum günah falan ama başka çarem yoktu bidahada oluşmadılar
nur-can621 pamuk34_ süpürge yaptım sirkeli su ile sildim baktım yine var çamaşır suyu döktüm bu sefer yine aynı
nur-can621 pamuk34_ bilmiyorum ki ilk defa oluyor böyle ne yapacağımı şaşırdım vallahi temizledikçe daha çok çıkıyorlar
Sinifcianne34 Marketlerde satılan karınca ilacından alıp kullanmıştım ve bitmişlerdi ama çok değildi zaten
Cudana Toz tarçın ile çözdük biz, geçiş yerlerine şeritler halinde dökün, delik varsa tarçınla kapatın birkaç gün kalsın öyle
Ygmr01 nur-can621 nereden geldiğini bulun. Benimde öyleydi. En üste oturuyorum. Nereden geldiğini buldu eşim. Balkona şeker gibi yapışkan bir şey dökülmüş oradan gelmeye başlamışlardı. Allahtan iki gün olmadan hepsi gitti. Siz de bulursanız hemen giderler. Her ihtimale karşı ben marketten böcek-karınca yazan ilacı aldım full balkona sıktık. Geldiği yeri bulmazsanız çok zor giderler
1_papatya nur-can621 benim de çok çıkıyordu çıktıkları yeri buldum etrafına sirke döktüm şuan çıkmıyorlar
Kaderozy nur-can621 yuvasını bul etrafına sirke dök kokusuna yuvadan çıkmazlar yada lavanta yağı da çok iyi bende aynı dertten çok muzdaripim
Gulll00 nur-can621 bende de vardi oturma odamda. 4.katta oturuyorum nasil gelmis anlamadim. Yerini yuvasini buldum o noktaya yogunlastim. Gectikleri yerlere yuvasina tarcin tozu doktum baya. 1-2 gun kayboldular. Sonra etkisi gidince geri geldiker galiba. Supurdum iyice oralari. Bol camasir sulu bir su yaptim oralari sildim. Bi sure yoklardi yine geldiler. Bu sefer karbonat sirke limon karisimli bir deterjan vardi ondan pıstlattim her yere. Azaldilar. Yok sayilmazlar ama eskisi kadar cok yoklar
Tugcemu nur-can621 ben karıncaların geldiği yöne limon sıkıp çıktıkları yere de yarım limonu bırakmıştım. Gidip bir daha gelmemişlerdi.
Tutaste_ nur-can621 kız benimde basmıştı bunlr ne pok etmeye geldi dedim seker kabının agzı buhardan seker olmus yapıs yapıs yıkdım onu sekeride dolaba koydum kayboldular ogunden beri bide geldikleri yere çamaşır suyu doktum blkonun altdan geliyolardı gelmiyolar simdi