Can08 Benim tam adet gününde olmuştu. Lekelenme şeklindeydi ama benim adetimde normalde 2 gün lekelenme olur, 3.gün normale döner, sonraki 2 gün yine lekelenme ve biterdi. Oyüzden hiç beklemiyordum, benadet sanıyordum. 5.günü gece ben neden hala tam adet olmadım, kaç gün oldu ya diye düşünürken şüphelendim. Geceydi evdede ovülasyon testi vardı, inanmaasamda onu denedim. Tçizgisi Cden çoook koyu çıktı. Sabahına da gebelik testi alıp yapmıştım ve doğruydu.