Daisyy000 Kontes001 Aman aman aman sakın acilden girmeyin. O hatayı yaptım üzerinden 1.5 sene geçti hala unutamıyorum
2bebelii Daisyy000 Ben hiç kadın Doğum bölümüne veya acile gitmedim ilk doğumumda özel de oldu şimdi ki de yine aynı olacak iyi ki öyle yapmışım devlet hastaneleri çok kalabalık rahat edemiyorum merak ettiğim için sordum sorun mu yaşadınız ?
Kontes001 2bebelii heralde asistan doktor vardı. 30 haftalık hamileyim alttan bakacam dedi. Bebekle ilgili sıkıntım yok. Boğazım ağrıyor ilaç yazarlar belki diye gittim. Kan istedi idrar istedi hadi bunlar neyse nst istedi. İki acil doktor vardı ikisinin de kapıları açık. O şekilde muayeneye aldılar falan. Tuvaletleri desen berbat
Daisyy000 2bebelii Acilde bana öyle bi alttan muayene yaptılar ki yemin ederim hayvana öyle yapılmaz.Bas bas bağırdım , çok ağladım. Ve yaklaşık 1 hafta vajinam ağrıdı. Ondan beridir oraya adımımı atmıyorum. Denekmişiz gibi davranıyorlar.
Drfatma Kontes001 boğazınız ağrıyorsa normal erişkin acile gitmeniz gerekir zaten , kadın doğuma değil
Kontes001 Drfatma özellikle sordum buraya mı gelmem gerekiyor yetişkin acile mi diye burdan kayıt açın dediler
Drfatma Benim evime çok yakın üç dört kere gittim çok da memnun kaldım. Ben de asistan doktorum bunu söylemememe rağmen çok ilgilendi her zaman asistanlar ben kaygılıyken beni rahatlattılar vajinal usg de yaptılar hiçbir sıkıntı yaşamadım
Drfatma Kontes001 yanlış yönlendirmişler ben de ishal için gitmiştim keşke erişkin acile gitseydin dediler ki ben de doktorum aslında doğrusu o ama bebek için emdişelenince kadın doğuma gitmiştim
Cloudtg Bir kez gitmek zorunda kaldım ama birdaha tövbe dedim resmen bilkent kadın doğum acilini tavsiye ederim orası daha sakın ve doktorlar daha iyiydi acil olarak