Gzmel Ayın 6 da yumurtlama günümdü ün iki tane test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim 2.30 çıktı 23 24 regl tarihim çok mu erken davranıyorum acaba ondan mı çıkmadı çok mu erken birde kaçıncı haftada belli oluyor
Aylaa123 Gzmel gebelik testi her zaman doğru sonuç vermiyor en sağlıklısı kan vermek ve en doğru zaman adet geçikmesimi beklemektir çok erken davranmıssınız acele etmeyin bu kadar geçikmeniz olduğunda tekrar test verin geç döllenmede olabilir yada gebelik olmayadabilir