Meryem345 Ya birsey soracağım bende aşırı herseye ağlama isteği var ilk defa oluyor 2 çocuğum var suan test yaptım çift çizgi ama belirtilerde diğer 2 olgundaki gibi ağır bulantı vs yok kasik ağrısı var sadece ama her hüzünlü şeye hemen ağlıyorum ya 🥹