Benim sigara içenlere saygım var amaa hamileyken sigara içenlere asla ve aslaa saygim yok iyrencsiniz hepiniz, bide utanmadan post açıyorsunuz yok 4 tane içiyorum yok 5 tane içiyorum anca kendinizi kandırırsiniz, belki içmediğin için bizi anlamazsın dersiniz ama normal hayatımda sigara kullanan birisiyim haberiniz olsun, ve siz sadece nefsinizi düşünüyorsunuz bebeğinizi değil, karninizdaki bebeğe açıyorum sadece o bebeği kucağıniza alınca nasıl yüzüne bakicaksiniz o dumanla bile bile zehirliyorsunuz, şimdi gelirler yok ben içtim bişey olmadı, yok sana ne diyenler buyrun