Sermec27 benim de bundan 3 yıl önce kimyasal gebelik, şubat ayında da kğrtaj oldum 9 haftalıktı. Şimdi yeniden gebelik düşünüyorum. Test de yeni sonuçlandı, nasıl bir yol izleyeceğimi tecrübe edenlerden duymak istiyorum. Genetik doktoru eğilimin çok hafif iğneye gerek yok dedi, kadın doğumcu da hafif eğilim nadir de olsa düşük yapar dedi, kafam karıştı ve yorucu bir süreç oldu açıkcası