annembebegim Neferut benim sağ büyük ve erkek olucak diye çok korkuyorum 😂 bu teoriyi okuyunca baktım acaba hamilelikten önce nasıldı biri büyük müydü hiç bilmiyorum ama inşallah cinsiyetle bir alakası yoktur
Neferut annembebegim ben olduğunu düşünmüyorum, lakin göbek çizgisinin cinsiyetle alakalı olduğunu düşünüyorum. Boydan boya olursa erkek oluyo genelde hep böyle oldu çevremde kızda yarım oluyor sanırım 😂
annembebegim Neferut hmm ama o çizgi çıkana kadar cinsiyeti öğrenmiş oluruz ilk hamileliğimde de çizgi vardı ama karnım büyüyünce çıkmıştı sanki tam hatırlamıyorum erken çıkmıyor dimi çizgi?
Neferut annembebegim bende erken çıkmıştı açıkçası ben cinsiyeti 14. Haftada öğrendim o zaman vardı bende çizgi
annembebegim Neferut benim 10 haftalık daha çıkmadı hatta önceki hamileliğimden kalan çizgi çok çok silik bi şekilde görünüyor o da yarım çizgi. Hamileyken tam çizgi miydi hatırlamıyorum ilk çocuğum erkek ☺️