Gece 3,5 da regl olduğunuzda altınızdan bi anca boşaldığını hissettiğiniz hisle uyandım ve dualar eşliğinde lavaboya gittim. Yoğun kırmızı kanamam vardı. O ana kadar hic bi rahatsizligimda olmamisti. Oturdugum yerde Ped bakinirken birden kulaklarimda kuvvetli bi uğuldama oldu ve kendi sesimi cok net duyamamaya basladim. Tum vucudum ter icinde kaldi. Eşime guc bela oturduğum yerden sesimi duyurabildim. Beni yatır bayilcam dedim ve betona uzandim. O arada eşim hastane aramaya basladi. Acil cikis yaptik ve kendi hastanemde nobetci kadin dogumcu olmadigi icin farkli bi hastaneye gectim. 4 saat müşhade altina aldilar. Progestan igne ve 2 serum takilip kan alindi. Ve kanamam nasil ilerliyor diye kontrol ettiler. 4 saat sonunda hala cok yogun kanamam vardi. Sabah olunca ordan cikip kendi doktoruma gectim. Yatis yapildi. Saatler gecti.cok fazla igne, fitil, serum yapildi. Hala kanamam var. Bunu yasayan var mi? Bebegimi kurtarabilcek miyiz 😔