Birtutambebek kesinlikle nroamlde de sevmem ama bu sene felaket eve tıkilip kaldim hiçbir yere gitmek istemiyorum evde çok sıcak ama dışarı çıkınca kendime gelemiyorum. Psikolojimi bozacak sıcak diyorum gece de çok sıcak oluyor. Bir an önce sonbahar gelsin artık 🥺