Mrvee1923 Bize de bakabilir misiniz? Doktorum 15-16yı bekleyelim dedi kesinlik için. 13+3üz ama ben meraktan çatlıcam :)
Mrvee1923 Basak-Baydak söylemedi maalesef bi dahaki gelişinizde dedi, bi dahaki gidişimiz 4 hafta sonra :)
Trabzon61- Basak-Baydak üsteki resim bizimkinin aynısı 12 haftalıgız bende cok merk ediyorum ögrenince banada haber ver☺️