Seray11ay Bazı geceler kalbimin çarpıntısı ile uyanıyorum korkudan. Gebelikte sizde çok kabus görüyor musunuz kızlar 😰
HBetul Seray11ay evet ya bende de oluyor acayip agladığımı bilirim lohusalıkta da oluyor ilk hamileliğimde de yaşamıştım 🙈
Alparslanmom__ Seray11ay bnde öyle gece rüyamdan korkarak uyanyorm artk uyuyamıyorum dua okuyorum uyumadan iyi geliyor şükür nezamandr görmüyorum 🙏