13bahar16 Şismdi çanta hazırlayacağım ama içine ne koyulur doğumhane hemşiresine ne verilir hiç bilmiyorum bu konuda rica etsem yardımcı olur musunuz
dlrterzioglu 13bahar16 2 adet bez (bebek hemen çişini yapabilir biri yedek bulunsun) Zıbın İçlik Hastane çıkışı (alt üst takımı veya tulumu, şapkası, eldiveni) Veee sarabilmek için battaniyesi 🥰
Sumisali_ 13bahar16 özel hastane ise hastane setini zıbını battaniyesini ve 1 adet bezini veriyorsunuz.Devlet hastanesinde böyle bi uygulama yok diye biliyorum benden almadılar en azından 😊
dlrterzioglu HelloooMomy İnce beyaz pamuklu oluyor alt üst olarak Uzun kollu zıbın koyup altına sadece alt pijama da koyabilirsiniz Tek kat olmasın diye. Ben içlik koymuştum 🌷
Evhamlikurabiyeanne Alt üst takim,zıbın,çorap,eldiven,bere,bez ve battaniye bu kizima muslin battaniye koydum sadece ilk kizimda ekim ayiydi hem penye hem kalin battaniye koymustum