Aniden daralıyorum , nefes almada zorluk çekiyorum , ağlamak isteyip ağlayamıyorum. Bunların hepsi bir anda oluyor ve 15 dk civarı sürüyor. Ve 1 haftadır eşim araba kullanırken ufakcık şeylerde tepki vermeye başladım korku oluyor endişe oluyor sanki arabalar üstüme geliyor gibi oluyor 😔 Atak mı geçiriyorum acaba