Merhaba hamişler nasil gidiyor. Biz 37+1 haftalık olduk doğumla ilgili birkaç seyler danismak isdiyorum fikirlerinizi bildirirsiniz. Biz yaşadığımz bölge çok fazla sıcak oluyor bu yüzden bende memlekete gelmeli oldum kayınvaldem gilde kalıcam doğum fln burda olucak ilk ayini kırkını fln burda oldukdan sonra evimize dönücez plan bu. Beni takibimde yaşadığımz yerde oldu muayneler fln. Şimdi geldim buraya burdaki doktora gitdim ve onun takibine alindim. Başından beri normal doğum istiyorum ancaq yaşadğımz yerdeki doktor çati darlığı oldugunu söyledi burda çatıyı ilk gidince dışardan ölçüyorlar pelvis kemiğini ve 2 3 sm normal ölçülerden dar oldu ölçülerim. Yanı 1 derceli darlık var doktor dedi normal doğum mümkün ama eger bebek büyük olursa emeliyyat önerdi. burdaki doktorda aynisini dedi 36+5te muayne oldum bebek donmüş baş doğum kanalına yerleşmiş yerleşmesi falan iyi dedi normal dogum için hersey uygun bebegin kilosuda 2600 bu iri bebek sayılırmıkı?
Dedi şimdilik normal olarak ilerliyelim en sonda eger birseyler ters olsa sezeryan olursun sezeryanda baska bir hastanede var bu hastanede yok biirde oraya gitmeliyim orasıda 20 30 dk yol yani korkuyorum herseyi dusunuyorum korkuyorum nasıl olacak diye. Ama altdan çatı müaynesi daha yapılmamış acaba boyle darlık olub normal doğuran varmi? Tabikide bebegim ve benim için en iyi hangisiyse onu istiorum ama kendimi normala hazirlaşım hep siz ne önerirsiniz?( azerbaycanlı oldugum için yazım yanlışları yapmış ola bilirim kusura bakmiyin)