Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim . Kan tahlillerimde hepatit c pozitif çıktı . 3.52 . Moralim baya bozuk. Kadın doğum doktorum enfeksiyon ve mikrobiyoloji bölümüne yönlendirdi . Pazartesi gideceğim . Dua edin yalanc pozitiftik çıksın ne yapmam gerekli bilmiyorum :(