Nuib 21 haftalık hamileyim az bı leke gelmiş başına daha önce böyle bişey gelen varmı çok az hafif ara ara sancm oluyo ama hafif dikkate almalı mıyım bilemedjm 4. Çocuk olacak benim inşallah
myangelson Nuib hayır bence hiç riske atılacak bir durum değil bu hamilelikte her türlü kanama, lekelenme sıkıntı olabilir acile gidilmeli diyordu doktorum
Retjza Akıntı hariç herhangi bir leke gördüğünüz gibi hastaneye gitmeniz gerekir. Buradaki kimse doktor değil, kimse size bir şey olmaz diyip vebalinizi alamaz.
Basakplt Ya kızlar benimde çok yoğun Bi şekilde yesil akintim var bu gebelikten oncede vardı ne kullandiysam geçmiyor