Leyla988 Herkesin hamileliği farklı oluyor canım kiminin hamileliği zorlu geçiyor kiminin kolay benim belirtilerim 2 hafta filan sürdü şükür çünkü sürekli bulantı, istifra, koku hassasiyeti çok kötüydü. Arkadaşımın ilk 3 ay sürmüş başka bir arkadaşımın son 3 ay bulantı, kusma olmuş. Önemli olan bebeğinin sağlıklı olması😊😊