Kızlar selam. Bugün çatlatma iğnesinin 15. Günü. Birkaç gün önce test yaptım negatifti. Ama kaç gündür göğüs hassasiyetim var bugün daha fazla hatta ve şişlikte var. Kasıklarıma ara ara şiddetli ağrı giriyor. Ve dünden beri kahverengi lekelenmem var. Gebelik belirtisi olabilir mi. Normalde adet olacağım zaman hiçbir belirtim olmaz biryerim ağrımaz. Böyle olunca umutlandım. Ya da iğneden dolayı olabilir mi etkisi devam ediyor mudur hâlâ🤷🏻♀️🥲