evamutlu ptesi iyi bir doktora gorunmenizi tavsiye ederim . Lütfen sadece acil doktoru ile karar vermeyin 20 haftalikken kanamam olmuştu acil uzmanı usg de düşüğün başladığını acilmam olduğunu 20 haftalık doğarsa yaşama ihtimali olmadığını vs vs bir sürü şey söyleyip her şeye hazır olmam gerektiğini söylemişti ertesi gün sadece yattım pazar günü idi ptesi kendi doktoruma gittiğimde böyle bir şey olmadığını bebeğin plesentanin her şeyin iyi olduğunu ufak bir risk atlattigimi ama geçtiğini söyledi.. birde acil doktorlarının kadın doğum uzmanı gibi anlamadığını usg açısına bile yanlış baktıklarını söyledi .. 2 gun sonradinda perinatologa gittigimde o hic bir risk gormedi her sey gayet iyi demisti cok sukur … Yani demem o ki birkaç iyi doktora gidin öyle karar verin .. sadece acil doktoruyla is yapmayın