40+6 da doğurdum. 38 den sonrası ben galiba doğuramıycam diyerek geçti. Benim 40 haftanın başında nişanım geldi. Hafif kanlı ve mukuslu bir akıntı. Sonra 40+4 te gece sancılarım başladı. Gece sancılarım 3 dakika da bir düzene girmişti. Ama hastaneye gidince nstde sancılarım hiç çıkmadı. Zaten ben de hissetmiştim sancılarım durdu. Galiba hastaneye gidince stres yaptım. Hemşire de güldü hatta bana 😂Bu sırada açılmamda vardı. 1 1,5 cmx Bir sonra ki gece ben yine sancılandım😂 ama kimse bana inanmaz diye bu sefer bayağı sancılarımı evde sancılarımı çektim. Gece saat 3 te dayanamayıp yine hastaneye gittim. Nstde sancılarım düzenliydi ama yeterli değildi. Beni yine eve yolladılar. Sabah poliklinik açıldığında doktoruma gelmemi söyledi nöbetçi doktor. Artık sabah 7 de sancılarım dayanılmaz hale gelince bekleyemedim. Hastaneye gittiğimde artık sancılarım artmış açılmam ise 4, 4,5 cm olmuştu. Doktor yatış verdi. Suni sancı başlandı. En düşük dozdan başlayıp az az arttırıldı. Saat 10buçukta artık ıkınmam gerektiğini söyledi ebelerim. Zaten benim de ıkınma isteğim gelmişti. Bebeğim biraz yukarıdaydı. Ben sanıyorum ki iki ıkımmayla doğuruluyor. Ebe güldü bana. Kim ilk bebeğini iki ıkınmayla kucağına alıyor diye😂 neyse artık ıkınmalarım arttı sıklaştı. En son bebeğin başı gözüküyor dediler. Artık doğumhaneye gidebiliriz dedi ebe. Doğumhanede de en fazla üç ıkınmayla doğumum gerçekleşti. Doktorum kesi attı. 4 dikişim vardı. Dipnot olarak şunu söylemek isterim. Sancı çektiğim süre içinde Ne kadar kolay anlatıyorlardı bu çok zormuş dediğim çok an oldu. Ama şuan düşününce o anı acıyı hatırlamıyorum bile. Demek ki Allah unutturuyor dedikleri bu imiş. Zaten bebek kucağa aldığın an onu gördüğün an bitiyormuş her şey. Bu arada biz bir aylık olduk bile. 20 gün hastane de kaldık. Bağırsakların çalışmama durumu Hirschsprung Hastalığından şüpheleniliyor. Biyopsi yapıldı sonucunu bekliyoruz. Bu hastalık hakkında bilgisi olan var mı onu da sormuş olayım.