Mompapatya Hiçbir belirti yokken birden doğumu başlayan varmi sevgili anneler ? Şuan 38+1 deyiz doktor 2 3 hafta daha bu bebek gelmez kanala girmemiş dedi böyle olup bi anda doğumu başlayan varmi merak ettim ve kaçıncı haftada doğum yaptınız
Hiraveannesi-61 40 oldum ben hala sıfır belirti hiç belli olmaz bu işler aceleci davranma vaktini bilir o