Kızlar 38+0 dayım normalde sancım ara ara adet sancısı gibi oluyordu nst de de düzensiz çıktı çok da çıkmadı bu arada eşimle tartıştık sinirlendim sinirim de zor geçti tartışmanın üzerinden dört saat falan geçti iki kere bıçak saplanır gibi bi ağrı girdi çıktı karnımın altına neden olabilir doğum sancısı değildir dimi