Aysegul34ey Kızlar 26 haftalık hamileyim 2 gündür bebeğin hareketlerini çok net hissetmiyorum ya normalmi ufak böyle pıt pıt vuruyor daha da yok doktorada gitmek istemedim öyle bi iki hareket gördüğümden normalmi sizce
Eslam Aysegul34ey dönem dönem oluyor çok uzun süre hareket etmezse yine gidin ama normall yani bende de öyleydi