Gizem111 Kızlar bu haftada doğum olma olasılığı nedir ya da sancılar nasıl oluyo biliyor musunuz? Neye dikkat etmeliyim her ağrıya korkar oldum çünkü
amine4444 Gizem111 ben 37 haftada dogum yaptım suyum geldi birden bebegim 1 aylık canım o yüzden korkma herşeyi gelişmiş oluyor
elif475475 Gizem111 ben 37+6 da doğurdum ama sancı ağrı hiçbir şey hissetmeden gittim. Bir hafta önce doktorum haftaya doğar bu bebek demişti gerçekten öyle oldu. Bazen ağrı sızı olmadan da açıklık başlıyor. Sık sık kontrole gidiyorsanız doktorunuz zaten yönlendirir sizi
Kilaflarinmucizesi Gizem111 Son iki gebeliğimde de 37+1 de doğurdum. O sancılar gelince anlıyorsunuz ikisinde de nişanım geldi ertesi gün bebek doğdu
Gizem111 elif475475 gidiyorum doktora öyle bişe demedi valla henüz.normal doğum mu yaptınız? Bende sadece kasık ağrısı var çok ayakta kalınca ya da azcık yürüsem bile bacaklarımı açma ihtiyacı hissediyorum yoksa nefes alamıyorum
Gulsh61 elif475475 benim de tam 37. haftam 2.3 gündür karnımda ciddi kasılmalar var Ama bu sancısı vs hiç yok Mst de sancı çıkmıyor
Denizz6161 Gizem111 ben de aynıyım😟 kasık ağrım oluyor korkuyorum ilk gebeliğim tam 37+0 da sezeryan olmuştu ama doğum başlamamıştı suyu azaldığı için almıştı doktor, şimdi tecrübesizim sancı nedir bilmediğim için
Gizem111 Denizz6161 valla o da zor bende bilmiyorum sancılar nasıl olur allah dayanılmıcak ağrı vermesin