Kızlar pazartesi sağ göğsümden hafif anestezi ile ameliyat oldum apse olmuş iki noktası drenaj boşaltma yaptılar dikiş atılmadı düzenli pansuman yapıyoruz ağrı kesici yazdılar kadın doğum önerisinde ama ben yinede dayanıyorum içmiyorum sadece antibiyotik kullandım doğumum nasipse ekimin 2.haftası tahmini toparlar mı göğsüm sizce sütüm gelir mi yaşayan var mı aranızda