Aybukegursoy Kızlar selam bebeğim 8 günlük tırnakları baya uzadı 40 ı çıkana kadar bekleyin diyorlar ama yüzünü çiziyor kesmek istiyorum kesen var mı acaba
amine4444 Aybukegursoy benim bebegimin 40 dün cıktı tırnakları cok uzun ama kesmiyorum kendiliginden kırılıyor onlar tırnaklarını 2 aylık olunca kesicem cünkü o kadar inceki
Myrtle Aybukegursoy dogdugu gun baya uzun tirnakliydi. Ben de bekledim. Baktim olacak is degil 7 gunlukken banyo zamani kestim. Eldivenleri de cikardim o gunden beri kullanmadim
huysuz__ Aybukegursoy bebek te mi lohusa 40 beklesin 🥲ilk zamanlar ip gibi kendiliğinden kopuyo uçlardan da kendine zarar verecek kadar sertleşmişse kesin ne olucak.
Tutaste_ Aybukegursoy ben şu dönen törpülerden aldım içim etmez diye kesmeye . Yüzünğ ciziyosa kesın çok inanıyorsanız çorap yada eldiven geçirin
Aybukegursoy Aynen kızlar bende hurafelere inanmıyorum çevrede herkes birşey diyor sanırsınız herkes bilgiç herkes doktor çok sağolun keseceğim
Tutaste_ huysuz__ ahahahah . Bazıları cidden saka gibi cocuk yürünğ ciziyor kesmeyin melekler kesıyor diyorlardı 😀😀😀 insanı zorla günaha sokuyolar 😀
huysuz__ Tutaste_ akıl,bilim ve ilimden topluca uzaklaşmış bunlar 😅bitmiyorlar da nesilden nesile hala bu saçmalıkların devam etmesi ne bileyim aklım almıyor 😅🥲😶🌫️