Merhaba ,
14+1 deyim bugün öğlen saatlerinde bir karın ağrısı geldi gitti ara ara geliyor 1 dkk sürmeden gidiyor sürekli değil ama geldiğinde de sızlatıyor canımı. Doktoruma sordum kanama yoksa korkma ama geçmezse acile git diye dönüş yaptı. Bu şekilde ağrılar normal mi sizce